Sunday, October 16, 2011

sms.

10.15pm, the sms sound :
'Hanjing la kau..'

10.18pm, the sms sound :
' .... aku yg bodo still ngan kau lagi. .. da la weyh aku da btl2 tak tahan ngan kau.. ..mmg kita tak bahagia pun selama ni.. kau pegi jauh2.. jngan kaco idup aku lagi..'

10.35pm, the sms sound :
' ni last jumpe. aku tak harapkan kita truskan lagi hubungan ni..'

and now, bila aku buka FB dia. Trus ade girl msg. emm. kejap sangat hati seorang lelaki yang dulu tak penah putus dari mulut kate 'i love you bb' hemm.. mana silap aku? ape salah aku? yela. aku gemuk buruk. so kalau ada salah paham sket je trus nak break n provokd aku macam nih. lagipun tak rugi dia kalau tinggalkan aku. hemmm. kalau dia trus dapat pengganti aku pun ape yang aku leh buat kan?? sabar je la. tapi sabar macam ni cukup ke? aku tatau kat mane silap aku. thanks b. love you.

No comments:

Post a Comment