Saturday, December 4, 2010

what shud i do?

so far aku rase aku dah cube untuk jadi yang terbaik. kadang2 bile kite jadi terbaik pun takleh gak kan sebb orang tu takkan pernah hargai. bukan nak mengungkit tapi bende betol. dalam dunia nih. bile kite serba serbi kekurangan, orang mengata, bile kita cuba sedaya upaya nak jadi terbaik, orang plak tak hargai. susah nak puaskan hati orang. hemm. tapi kalau aku je yang lebih2 nak aware dalam smua hal, ape peranan dia plak? xkan duk saje? xkan nak aku layan die macam raja kot. hemm. aku nih banyak lagi komitmen laen. aku takkan pernah curang. aku dah terlalu cinta dan sayang dia. tapi tu lah. die takkan pernah paham. =) susah la. nak ckp lebih2 pun takleyh nanti dia terasa. mudah sangat terasa. smuanye serba tak kene. hem.. entah la. sedih gak aku kadang2. xpelah. mude lagi kan. belum cukup matang untk aku kuasai ilmu cinta nih. apa pun dalam dunia nih, pengalaman mengajar kite erti hidup yang sebenar. jadi teruslah bersabar dan terus terus lah dekat kan diri dengan tuhan. hanya tuhan je yang dapat tenangkan diri kite. susah dan senang kite pun hanya die je  ade jawapannye. =)

1 comment:

  1. hang in there till the very end .
    :)
    fighting!!
    ps:sangat comel,imran pon ade dah in cartoon family pic!!

    ReplyDelete