Saturday, February 5, 2011

its been too long! haha

Ehem ehem. Ha! lame gile tak update blog nih. huhuhu. here i would like to say dat im havinig agreat life and great family in this great world! hhuhuhuhu. cam ape tah. ok ok. so nak cite ape ek? aku pun tatau nih ha. hemm. start with my work la. aku dah 2 bulan keje. eh jap 2 bulan? asal cam sikit je.? aku rase dah bertahun kot. dengan keje berlambak. takbesh sangat la. ngan monthly report. urghhhhhhhhhh! seksa dong. tapi takpe. ko kene strong. hahahaha. life much much better. much2 fun! much2 n love. hohohohoho!!! dan skarang ape dah jadi ngan blog aku nih? huhu. sori blog kesayangan, lame tak update u sebb i dah keje so sangat bz. sori sayang. mwahx. jangan merajok k. banyak cite i nak cite kat u tau arinh. tapi stage by stage k. i dah lame tak menaip nih, kekok sket. hahaha. cam ape tah. :) tgk2 ramai gak follow blog aku yang tah pape nih kan. ok la tuh. thanks to you the followers! ahax. men men la aku nih. merapu abes dah nih. ok ok camnih. nanti aku dah ade idea banyak2, aku update k. this title just nak inform aku nih hidup lagi dan sehat hendaknye. yela aku kan lame menyepi mane la tau ade kawan2 aku ngat dah mati ke. hahaha. gile je. ok yalls! love ya.

2 comments: