Saturday, February 5, 2011

Deleting memories.

Ha. siap pun aku mengedit gamba2 dalam lappy nih. now, aku hanya simpan smua gambo yang aku rase perlu jer. and! aku delete smua gamba yang aku rase semak je dalam lappy nih. and! gmbo kawan2 yang tak berguna dalam hidup aku ni, smua gambo dornag aku delete sudah. sebb ape aku delete? sebb dorang tu DISASTER! hahahahahha. so bile aku delete gambo means! aku memang dah menyampah ngan korang. tah la. kawan jenis ape kalau ade time kte senang je and gunekan kite je kan? hahaha. malas fikr banyak, just let all the memores burned so that i can be free without all the RUBBISH. hahaha. Thank god coz  still have my TRUE FRIENDS! Thanks to all my sayangs! love y'all so damn much much. mwahhh mwahhhx! oppss! am jangan jeles. :)

No comments:

Post a Comment