Saturday, February 5, 2011

My JOB.

Some of you tatau pun aku keje katne kan. okay now i nak introduce lah. aku keje kat Bank Rakyat. aku dapat HQ. mengidam nak cawangan. ape kan daye kan. huhuhu. so aku di jabtan Yayasan. More clear is Yayasan Bank Rakyat. aku as executive there. all the payment must be pass tru my boss and me before the payment made. so so so!! kene la baik ngan aku. hahaha. smua program yang kami provide, smua aku pegi untuk memantau sama ada program tuh berjalan dengan lancara atau tidak memuaskan. huhuh. tap so far smua ok je kot. hehehe. skarang nih aku sangat bz lah. tambah2 end of month. gile cuak. sebb nak kene wat financial report. eee takut dow. even kitorang nih Non Profit Organization, tapi aku bukan lah master dalam bab2 ni. blaja je bidang nih, tapi tak lah master weh. tapi ape kan daye dah dtugaskan. insyallah kalau kite jujur dan ikhlas tade masalah. semoga allah sentiasa memberi tunjuk ajar pada dri aku suapay aku menjad lebih baik. hehehehe. bile dah bekerja nih kan, rase cam dah besar sangat je. padahal mude sangat nih. hahaha! ok ok. if korang nak tau pasal Yayasan Bank Rakyat nih or lebih femes ngan YBR, korang leh masuk website we all :

www.yayasanbankrakyat.com.my


No comments:

Post a Comment