Saturday, February 5, 2011

New year has come.

hai all.

The new year 2011 has come jump into my life. And ape la azam aku tahun nih ek? hemm.. macam2 aku nak tahun nih. tapi nak cite satu satu panjang sangat. make it short je lah. huhu. frst of all, korang mesti tau ape yng aku nak, aku nak adham jadi milik aku sampai bile2, hahaha. gedik je kan? one of my dream la tuh. tap most important, aku nak terus berjaya dalam karier aku. aku nak beli macam2. macam2 tu tadek la membazr tapi beli sumthing yang aku betol2 perlukan la. zaman shopping tak menentu arah nih dah tamat dah. haha! tapi ade jugak habit aku takleyh ubah iaitu gile kasut and handbeg! oh please. sape sapea de terapi tak untk baikkan sakit aku nih? mama bisng gile. huhuhuhu. takpe aku cube ubah mende tuh. name pon azam baru kan.Aku kan dah keje. dah rase gaji sendiri. dah rase cane nak plan financial sendiri. hemm. susah jugak. seb bek la aku duk ngan family. if aku duk sendiri, gile serba kekurangan kot.. Semua yang jad kelling kite nih mesti ade hikmahnye kan? :) Untuk tahun nih, aku nak ubah kedudukan family aku. walaupun orang tgk family aku snang happy je. tapi tuhan kan adil. ade lebh ade kurnag manusia tuh. jadi yang lebih aku nak kekalkan. yang kuurang tu aku nak lebihkan.. bile lagi kite nak berjasa untuk family kite kan? Dulu mama babah abeskan duit untuk aku. skrang aku blom tentu leh abeskan duit untuk dorang. hemmm. nak tanak kene korban jugak, if not sampai bebile takkan dapat kepuasan hidup. Kepuasan hidup nih ade macam2 jenis, bagi aku. aku akan rase puas bile aku dapat tgk family aku happy. Tak kire dengan care ape. asalkan kami terus bahagia dan seronok. tadek lagi masalah cam skarang nh. emm. xkan nak cite kan? tuhan je tau cane aku rase. Semoga tuhan makbulkan doa aku slama nih. amin..

Untuk bersama adham plak. Ha! dah dekat 8 bulan kami bersama. tapi rasa dah cam bertahun sebb ape tau! sebb ade je tak kene. gado tuh dah kaw2 da. sampa am kate, orang laen mule2 couple happy je. hahahah. tapikan b, kite kene jujur. kite takleh hipokrit. if not nanti sekarang je bahagia then dah lame2 tak bahagia dah. kan kan? hahahahaha. but its TRUE sayangs. LOVE is not only about like! not only bout feelings. BUT is about sharing everything. if u love me, u have to love my self and my whole lfe too. :) so far, awak palng terindah untuk saya adham. Thanks for being such a GREAT MAN beside me. LOVE ya!

No comments:

Post a Comment