Wednesday, June 30, 2010

sedih.


Plan esok nak gi MidValley ngan am. tapi terbantut plan tu sebb aku nye duet mara tak masuk lagi arinih. so kalau nak kuar leh tapi takkan nak gune duet am je? aku bkn jenis macam tuh. aku bagitau am. tapi am kecik hati ngan aku. am kate die excited dah tapi aku dah hampakan die. salah aku ke? ok i admit, salah i. tapi i never expect duet mara i tak masuk. b, im so sorry. i tak penah suke2 nak hampakan u b. i betol2 nak kuar shopping ngan u esok. tapi duet tak masuk lagi. u marah i. emmm u kecik hati ngan i. emm. what shud i do b? bende nih mmg wat aku sangat sedih ok. even am kate die paham, aku tau die terasa. nk minta mama? isnin arituh dah minta. n now khamis nak minta agik. emmm mama plak da 2 ari ketat je ngan aku. ape je salah aku. emmm. aku stop msg am, bukan sbb aku saje. tapi aku sedih. n tatau cane nak elok kan keadaan. aku xnak la nanti pasal hal ni gado. aku mampu nangis je la. nanges? bile aku nanges macam nih masalah leh setel ke x ea? dari tadi aku nanges tapi masalah tetap same. keadaan x brubah pape pon. emm. ni smua salah aku. hemm.. b, u pegi la ngan sape2 yg u nak esok. i x marah. lagipon i dah hampakan u. i xnak la konkong u plak. lagipon u nak cari barang kan. emmm. u take care ea pegi shopping tu nanti. u jangan risau pasal i, i xde gi mane2 sebb i duet pun xde. hemmm. i sayang u b. im sorry b.

No comments:

Post a Comment