Wednesday, June 30, 2010

Selasa. :)

hoho. hari nih saya kene marah dengan am. eh tapi b tak marah kan? b nasihat kan? hahah. saya kan keje tido jer. bile bangun je online. bukannye nak ingat kat die. :D am kejut saye td tapi dah ptg sket baru saye bangun. ish. ape nak jadi tah. pastu celik2 trus ngadap lappy. pastu gi melepas hajat pastu trus makan! nyummmy. lupe plak hp dalam bilik. saye naek je ambek hp, ya ampun. miss call n msg manyak nye. ish ish. famous jugak saya kan? ahahaha! si romeo la sape agik. aduhh cian u b. sowi b i tak ingat u pun time i makan sme. takleyh tahan mama masak sdap sangt. :) alasan je padahal dah lapo bagai nak rak. maklum la tido tak hengat punye. :D tapi yang best nye, ble dah kenyang, hari hujan. lebat ok. mate saye cam nak layu balek jerk. pastu tibe2 am call. adoii. potong stim betol. baru nak layan mate. :) saye pun xpe la layan tv jerk dengan x mandi dari bangun smpai la abes cite dendam orang minyak tuh. hoho. feveret plak. :D lepas saye mandi, saye ngan ikam layan game kat viwawa. hoho. men chess yang tak pnah nak menang. ashik kalah je. power btol dorang men chess tuh. :) bile dah bosan men game, mase untuk makan agik. haha. duk umah cam biasa ar ternak lemak2. lepas makan, layan kan baby meoww 3 ekor yang aku tak tgk dari pagi yela aku bangun pun dah ptg kan. :D pas pah belai2 dah curah kasih sayang melimpah ruah. aku pun masuk, actually dah lewat kan agak seram duk luar tuh. hoho. aku layan bola plak. nak online tapi cam malas. huhu. saye pun layankan la japan ngan paraguay tuh. :)

No comments:

Post a Comment