Tuesday, June 29, 2010

seronok.

Today, aku gi shopping. hoho. macam2 beli. siap beli untuk baby boboy agik. semangat nye aku nih. haha. yang jadi mangse, wani. :) die cuti arinih sebb sabtu arituh sekolah die ade hari sukan. so, die jadi peneman aku. tapi die leh tahan shopping jugak. ohh i like! :D gile ar. wani dah geng ngan aku skang. no more jeans k sayangs! legging aje. baru hot n spicy. arinih aku bangun je trus siap2 then trus grak. sempat minum seteguk Bliss aje. hoho semangat nak jalan kan. lame dah tak jalan nih. selalu gi muvie marathon ngan luvly baby aku dya. :D so now die dah start kelas, so aku keseorangan again. sedeyh. tapi aku tau ko rindu aku beb. ahahah! then, aku redah jem kl sebb aku kuar pun dah lunch hour kan. memang gile la kan? panas tak hengat. tinted keta da la malu2 je kan. hahaha. aku sampai gak la keramat tuh, aku masuk lepak2 dulu sebb jem kan, lepak online. yang best nye smpai je trus makan. haha. gile tak malu. ateh masak sedap plak. xleyh tahan ar guwa. layan kan jerk. pas makan sempat la online dulu ngan romeo aku. tapi wong tak sehat? cam pelik jerk. suddenly wong saket pale, adoii kalo tak leh ikut same kan. :D aku ngan wani pun grak la gi klcc. first kedai Everlast. haha kasut kasut. suke sangt style camtuh. bli dah satu! haha. pastu cari dorothi perkins, masuk mark n spencer. usya je ar. mud nak shopping bende tu smua tadek tadi. so kitorang gerak gi Jusco, ha! kat sinih sakan beli belah. haha. aku bli seluar, sleeveless, spenda! haha. klaka. pastu brg anak boboy. :D untung budak kecik tuh kan dapat makcu macam aku. haha! pas da penat aku pun cam nak makan big apple, nak bli sikit tapi takut tak cukup kan, aku bli 12. laku weh! haha. cam semut urung gula. :D bagus bagus.

Then balek keramat, lepak lagi rehat2. mate dah nak lelap. tapi tahan gak sebb wat sesi fotografi kan. haha! gile ar. sakan abes snap sane sinih. :D pastu online jerk. pastu tgk cartoon. pastu ateh balek. makan agik. hoho. nasi goreng ayam bb corner terbaek. pastu ade plak sate? adoii. kat kajang makan sate, keramat pun sate. ok la janji sedap! layan abes. pastu dah fully load aku pun rilek2 tgk youtube ngan wani, joget2 lagu jepun. adoii senget tol si wani, nak joget tapi gelak2 malu plak die. haha! pastu mate dah agak lemau. aku pun tgk bola tapi game tak best ar. wong plak tak layn sangt. aku pun xpelah. aku kaco azwan ngan wani yang dah ready nak sleep. haha! klaka. pastu leh plak si wong kentut, adoiii! choyy~ potong stim betol. :D then bile dah badan rase lebih sangat lemau nye nih. aku pun siap2 berangkat la. tapi sangat sedih gak nih. aku leh lupe nak bawak balek external. sangat sedeyh. harapan nak layan muvie tapi tu ar. leh lupe kan. adoii. macam2 da la kat highway baru teringat. huhu. xde rezeki. xpe, esok aku leh repeat balek. haha. pegi sane amek external saje. :) nak melepak, no money anymore. ahaha! aku sampai umah je, am pun kate nak gi futsal dah. adoii kene tinggal. pasrah btol. ape punye malang la. seb baek da penat n no money anymore, kalo x dah ikut romeo aku nih gi futsal. ehehe. masuk bilik simpan2 barang pastu trus ngadap lappy. dahsyat. ape pon lappy nih banyak berjsa. kalau die tadek, tah ape aku wat time2 camnih kan? :D

No comments:

Post a Comment