Monday, September 6, 2010

fuhh~ jumaat yang best.

Wah wah wah. sangat lame aku tak update blog aku ni ha. huhuh. so arinih ape cite ek nak update? weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ ha! last weekend are great. alaa cam status aku kat fb tuh la. nak tau sebb ape? hohoho. kepo je kan. ngeeeeeee~ ari jumaat ari aku dipenuhi bersama am. haha! satu hari dari pagi sampai malam aku ngan die. die nak shopping raye, aku bawk je la. dari pagi sampai la da nak buka puasa, shopping jerk. jalan je. haha. tapi am tak strong la. aku leh jalan2 pusing2 lagi tapi am dah lembik. am, u kene banyak minum tongkat ali tau. hahahaha. tgah bzkan diri shopping itu ini. wani plak call nak join sebb die pun gi shopping ngan ibu. so takpe la. die pun join kitorang shopping. ha! die laagi la cepat lembik. adoiii wani. badan besar kene strong weh. aku nih gemok jugak tau. ahaha. yela kan jarang exercise bulan puasa nih. bile kuar gi mall tu, jalan kaw kaw la. tu pun satu exercise jugak tau. hehehe. :) dah abes shopping ptg tu, anta wani balek. mule2 die nak join, biasa la adik bradik ngan sami vellu kan. ahahaha. so aku ngn am je la buka kat luar. kitorang pun gi buka puasa same2. ha! makan bagai nak rak. topup balek semua kalori n lemak2 dah terbakar time aku jalan2 tu. huhu. lame melepak kat mamak tuh. pastu trus ke putrajaya melepak. melepak ngan da n boyfie nye. auwww~ aku ngan dya kan mane ade boyfie sbelm ni. suddenly both of us lepak baawak boyfie. lawak betol la. hahaha. lepak punye lepak. pastu nak balek tapi singgah Mcd dulu. makan lagi. damn. aku nak makan kene buka butang suar kot. eee! terok kan? hahaha. overload name nye tuh. tapi am nak mcd, layan kan je. hahaha! pastu makan ape lagi bermbus la. ha balek umah je trus pengsan aku. gile penat. hahaa. and now aku baru kenal erti penat. hahaha. :)

No comments:

Post a Comment