Tuesday, September 21, 2010

sangat terasa

hem.. aku rase cam kecil je ati aku skarang nih. kenapa ek? hemm. sedih smua ade. aku terasa sangat ngan bff aku. so selfish ar. bfore dis, everythings share together. do together. and skarang nih.. smua nye selfish. da ade bf, lupe kawan. WTH? memang takleyh blah ar kalau perangai macam nih kan. aku tatau ar cane perasaan aku nih. aku sayang kawan2 aku smua. tapi tah ar. bende2 camnih wat aku terasa n wat aku rase sangat down. bcoz friendshio doesnt mean anything to them at all. fcuk. aku bkan nak ko jage ati aku. aku nak kite macam dulu. tapi biar la. ko ade bf. bf ko nye hati yg ko perlu jage dulu. aku pun tak de duit. so nak slalu ngan ko cam dulu takleyh. takpe beb, ape pun aku sayang ko sangat2. thanks for being such a gud friends to me. love you till when when.

No comments:

Post a Comment