Tuesday, September 21, 2010

sangat lame dow.

ooohhhhHoiii. lame gile dow tak update blog kesayangan aku nih. huhuh. sori la blog ku sayang, aku bz la ngan hal umah tangga. cewahhh macam la dah kawen. sebb tak kawen laaaaaa aku bz. wat itu ini. hemmm.. alhamdulillah, ramadan singggah dan telah pun pergi dengan keadaan yang sangat sempurna. alhamdulillah. sekarang tiba lah aidilfitri. hemmm. aidilfitri yang seronok. tahun ni aku berjalan merata. berjalan ke rumah2 sedara mare. yang bestnye aku balek kelantan!! ha now im in kelantan la. :) seronok gile kot duk kampung sbb tadek ape ape masalah lansung. cume am je la huru hara sket. huhuhu maklum la aku jauh sangat. hahahaha. kalau di kira kira la aku dah dekat seminggu kat sinih. tak penah di buat orang dow. babah kalau balek sini pun 3 hari 2 malam jerk. hehehe. sebb ape aku lame? sebb aku yang drive. aku drive sorang2 tau tak. gile ar. first time experience dow. tuurn naek bukt. hehehe. jalan kampung jalan buruk. ehehehe alhamdulillah sampai. and sampai sekarang hari ini, aku tak rase nak balek lagi dow. asal ek? sebb sini sangat tenang. tak pening pale aku duk sinih. ilek jerk.. huhuhuhuh tapi kalau lame sangat tinggal kat kajang tuh, leh gile gak aku bile balek nnti. yela jantan2 je kat umah. memang tak terurus la rumah ku itu. eh eh! lapa ar. makan dulu ea. continue later k!

No comments:

Post a Comment