Monday, July 19, 2010

arhhhh fcuk.

hemm. rase macam nak nangis pun ade. die tibe2 like comment tu. then aku buka blog die, huhu. sangat sentap la plak aku bace. hermmm. aku jahat ke? aku wat ni betol ke tak weh? sangat sedih je aku rase. tapi 'A' kate tadek feeling lansung dah. spanjang in relationship, dat girl je ajak die kuar. emm. nampak macam terpaksa je in relationship. tapi. cerita yang die tulis dalam blog tu, wat aku rase bersalah sangt. aku salah ke dgn ape yang dah jadi? hemmm. ignore je la. but skang nih kenapa smua kawan2 die plus relatives die skali pun nak add aku kat FB? no need kot. nak jadi stalker ke? arhh fcuk! nak korek2 ape je dow? semak ar korang nih. aku ignore je request tuh. tayah la nak korek2, nothing ok kat FB tuh. eee semak jerk. cam nak delete je FB nih. hermm. tapi sayang plak, kawan2 ramai kat situ kan. instead contact kat hp yang leh buang kredit, contact kat FB je kan? tapi arinih rase sentap ar plak. hermmm. sedih ar tibe2. knape ek? :((

No comments:

Post a Comment