Thursday, July 22, 2010

ea?

what happened to all my hero? hohoh! dun take it wrongly weh. korang tetap aku punye hero! tanpa korang, aku tak se independent nih. cewah! so aku dha puji korang ni, buat2 la blanje ea! aku nak western. tak kire. hahahaha. tapi satu je ar tak ske ngan korang nih, dah ade bunge tak ingat mmber. cam hampas jerk. meluat aku. bile terserempak. gaye cam aku je yg sombong. padahal korang sombong. hahaha. anything text la aku kat fon ke fb ke ym ke. or else korang datang je umah aku ea. sebb skang aku penganggur terhormat. kalau korang datg aku tade, mama aku ade. tapi tapi tak penah aku tade weh. aku ade je. ahahaha! :D cam biasa la kan lepak2 umah aku kat depan tuh. abg2 aku pun slalu dah tanye2 pasal korang. sape agi nak wat kecoh kat umah nih. tapi kecoh2 korang pon, korang bagus leh harap. ingat tak wedding day abg aku dulu? korang ar jadi kuli angkat itu susun itu ini. hahaha! pastu BBQ family aku, korang gak banyak wat keje kan? ehehe. korang memang hero aku la. dats y mama x penah marah korang n x pnah bising2 bile aku ngan korang. haha! korang the best! nanti abg aku dapat anak ogos nih. siap sedia duet anda semua ye. hadiah jangan lupe!! nak besarrr punye. hahaha! :D

No comments:

Post a Comment