Sunday, July 11, 2010

jumaat,sabtu & ahad.

Eh, pas maghrib je ade surprise. jengjengjeng! si 'aqil n dhiyaa' sampei. :D yahooo. gile rindu kot kt dorang. eee comel nye si 'aqil die dah terkedek kedek jalan. adoiiyaii! geram geram. si dhiyaa' plak dah macam princess. sukeeeeeeeeee! huhu. due due ekoq dah pandai. betoi betoi anak enfagrow dow. ehehe. si along plak, eh along nih mummy dorang. mummy dorang baru baek demam. sore pun tadek agik. auww! sexy dow sore ko. hahah! plannye nak gi men badminton jumaat mlm, tapi ramai tadek trus tak jadi. aku kan pegi ngedate ngan adham tericnta aku. so dak dak nih pun decide gi menonjol. tak abes2. aku balek ngedate kol 4 lebih pon dornag tak balek nyendok agik. ish ish. ape la. aku balek je trus pengsan. gile penat. ngan gi muvie tgk eclipse. ish! how come ending like shit n muvie so boring like hell. fcuk! cian adham. tetido die tgk cite tuh. huhu. alaa sori b, nnti kite tgk predators ke ea. :D ehehe! esoknye, ape cite ek? macam2. bangun dah tgahari. pastu lepak2 gosip2 layan hero n heroin i. then, ptg gi fight badminton. hoho! 2 jam dow. gile lame. memang kaw kaw lemak aku berkocak weh. kahkahkah. gile ar. lame tak men badminton. tapi boboy gile kencang weh. boboy king dow! haha! balek je trus pengsan. gile penat. pastu tibe2 badan dedau je weh. risau je demam. saya pun tido sampai ke ahad. haha! syok. sian adham kene tinggal. :D bangun je ari ahad, makan la dow. nyummmy. mama masak macam2. suke! weekend yang penuh dengan makan makan. :) i like~ pastu at noon sayang2 ku balek dah. pastu kemas rumah. then tido then layan tv ngan boboy n kak noni. hehehe. layan asian fud channel dow. gile sedap! lame gile tak makan shushi. b, shushi king ea nnti. :D hahaha. smuanye b. sket sket b. gatal je kan aku nih? alaaa name pun bercinta. every single second i think of u adham. haha! ade jugak? auwwwwwwwwwww~

No comments:

Post a Comment