Tuesday, July 13, 2010

tired + nak demam. :(

today off to alamanda with ikram and with aisha. herm. cam nak gi shopping kan? haha. shopping sangt la. aku gi renew rodtax n bayar utilities bill. mule2 sampai tgahari kot memang ramai gile orang. maklum la orang gomen nih smua kuar lunch pastu gi pos opis la baya itu ini. penuh kot. so kitorang jalan2 buang mase dan memenatkan diri dulu kat alamanda tuh. masuk kedai nike, hoho! kasut2 sport. santek la. aku nye sport shoes dah koyak kot. herm. pasnih nak jog or bersukan pun susah kan? ish ish. tapi mahal la. takde sale agik. biar dulu la. nnti ade sale baru bli kan? :) pastu gi tengok reket badminton. hehehe! yonex yonex!! mahal doe. leh je bli tadi tapi made in china plak. herm. takot ar mane tau gune kulit babi ke? auwww! so tak la bli pape tapi eh, aku bli tshirt. huhu. merah biru turcoise and oren. kenapa oren? saje je laen sket kan? :) pas dah memenatkan diri, and sangat penat plak trus gi pos opis kat blakang tuh, still ramia. herm. takpe la. layankan je la. queue jer la. then lepas dah bayo smua, ikram ngan aisha nak gi KLIUC plak sebb dorang nak setel ape tah kat admin. so aku pun mati kering la dalam keta. dorang ajak turun skali tapi segan ar. da la selekeh je aku tadi. huhu. pas dorang dah setel smua, kitorang anta aisha then balek. huishh~ gile penat kot. balek2 je leh plak rase nak demam. ha! ni sure sebb panas sangt tadi kan. herm. lemah sangt badan ni la. adoii. pale denyut2. badan panas. emmm. b, i need u at dis time. :((

No comments:

Post a Comment