Tuesday, July 6, 2010

saya saya saya. :D

skrang, dah tade lepak2 mamak till morning.
tadek shopping like hell
tadek gedik2 dah.
no more clubbing. party n sosial like hell till morn
i have to stop all the entertainment! haha
kenapa ek? cam klaka je? hem. actually tak klaka la. saya kene stop la. sebb saya dah puas kot smua tuh. skang mase untuk kerjaya. cinta and life yang lebih sempurna. i got everything now. so be the best among the best! ngeeeeeeeeeee~ sejak2 abe sblaja nih, ari ari duk ngan mama ari ari mama nasihat. macam2. n now mase untuk serius dalam hidup. hoho. serius sangat pun takleyh kan? so ilek jerk. follow je perjalanan hidup nih. tapi xleyh nak buat bodo sangat kan,? ken ealert ngan apa jadi around us la. sebb kadang2 bile kite diam, orang mengata. bile kite huha huha pun orang mengata. pelik kan manusia? heeeeeeeeeeee~ dugaan. macam2 tuhan tu akan duga kite. yang penting 5 perkra! as a muslim it is compulsory! solat weh. jangan la tinggal. nak kate perfectm x lah. ade gak lobang2. tapi sampai bile nak lobang2? ingat sket tuhan tu jadi kan kau. die tentukan segala yang kau ade skang. so sedar diri! :) ade jugak yang dah bunyi2 skang kenapa aku hilang. bukan sebb aku dah ade cinta hati aku. sebb aku memg nak stop la. aku dah 21. dah tua ok. so sampai bile nak jadi tak gune. aku tanak risaukan mama. kesian mama tuh. ble aku nak senang kan die? insyallah ade rezeki aku nnti. amin~
Adham? yes adham. die muncul dalam hidup aku sebagai satu petanda. penyeri. aku kosong weh. before he came, aku sngt terok la. bile dah knal am, aku rase seronok. aku comfortable ngan die. n die laki yang OK yang aku knal. n aku sayang die. sangat!
bukan aku kate yg laen tak ok, smua ok tapi am macam bawa satu aura! aku leh dengan mudahnye sayang die. and my heart open wide for him to get in n stay in there forever!! oh god. thanks for giving me a rite person to being in love with. alhamdulillah.
eh. ape jadi kawan2 smua? jangan risau. aku tetap aku. aku tetap utamakan kawan2 aku. aku sayang korang k. korang tetap leh lepak2 ngan aku bile korang ajak la. takpun korang leh dtg lepak umah aku je. cam biasa lepak kat meja tu kan? gosipping. eheh. for chix2 aku, aku tau korang sure bosan aku tadek bile korang nak shopping kan? haha! korang call je la ea kalau nak aku jadi prunding imej korang. jahaha! perasan je aku nih. aku pun selekeh. haha!


No comments:

Post a Comment