Thursday, July 15, 2010

hari khas untu KPTM.

hoho. today, saya menghabiskan mase kat kolej. penat kot. panas agik. ujan plak. bahang jerk. makan kerepek. peluh2. eee rimas rimas. lame dah x alami saat2 macam tu. haha! pastu pegi2 dah dekat lunch hour. so setelkan yang sempat, sempat gi library je la. yg len smua tutp dah sebb lunch break. terkandar sejam kat situ kan? so melangok je la. gosipping ngan rakan2. hoho. macam2 cite baru. seronok. jumpe plak fairuz!! haha. si tunangan orang. haha. sweet je si fairuz nih, eh jangan salah paham tau! fairuz nih girl ok!! :D cadangnye tahun depan bulan 2 die kawen? adoii cepat nye makcik oi. nape cepat sangt nih? ingat tak dulu slalu berangan pasal masa depan, skali ko jalan dulu. auwwwwwwww! aku ngan rizal bukan men berkepit sane sinih. tapi tak gak bersatu. haha! kami wat haluan masing2. hahah! besfren forever kan ijai? :D bukan ngan ijai jer. ngan smua aku besfren kan? tapi adham selalu jeles ngan ijai. auww! cian boyfren i nih. so, tadi aku gi setelkan surat berhenti ngan duet cagaran. rm300 je pon. tapi leh la jugak hidup kan? untuk belanja2. jalan2. :D ke sana sinih amek signature smua orang. jalan sakan dow. yg klaka kene gi hostel skali. cet! bosan jerk. dah la semak je hostel tuh. eeee menci betoi. tapi kene gak pegi kan. what to do. :) pastu dah setel semua, tggu BKR plak buka. plek la dorang rehat kol 12.30 sampai kol 3. ish! makan ke tido nih? lame gile kot. sementara nak tunggu dorang buka tu, aku ngan rizal bli kerepek ngan asam. melantak kitorang kat depan BKR tuh. da macam berkelah.huhu. junior2 smua usha jerk. eee rimas plak aku. haha! seb bek ar ganteng. hahahaha. lame dah tak cuci mate kan? :D pastu bile BKR dah buka, smua serbu cam semut serbu gula. ish. lagi wat aku rimas. dah la dalam tu aircond nak tanak jerk. sure bau kaw kaw. :D so lek lek dulu. lek lagi. badan da penat do. mau taknye, tawaf kaw2. haish! dah clear BKR tu, kitorang masuk anta borang tu ha. dah anta dah talk2. setel sudah. lepas setel. blah trus. tgah jalan nak gi kat keta, ade lak biawak lintas jalan. cet. tekojut den. ampeh betol. huhuhu. tapi kolej dah baru do. sangat truja aku tgk tadi. jakun kejap! haha. otw balek gi isi minyak. punye la lembab shell tuh. shell tu mmg terkenal sebb lembab. tapi layankan je tadi sebb aku nak cepat. leh trus balek. malas nak pusing2 kat seksyn 9 tuh. semak jerk. petang2 nih biasa ar bangi. konpem jem truk sebb orang smua balek keje. sabar je la isi minyak tadi. pastu ade plak pam sebelah tuh laki. aku lek je la. takkan nak perasan kot kan? bile aku wat tatau, dorang kaw kaw usaha nak ngurat. eee! aku kan brok? bute ke ape? geli ar ngurat2 camtuh. x gentle. wek wek wek! haha. saya dah ade boyfren la. jangan ngurat saye. haha! tapi skang bile saye dah TAKEN, maken ramai orang menggatal. meluat ar. emmm. rimas dow. cpat2 isi minyak pastu blah. haha. tapi cam nak bli rojak ngan cendol, tapi lelah kan? ko jangan maen gile., nnti mlm semput sesak nafas baru ko tau. sian am nnti sure die risau! :D aku pun trus balek. huishh. lega dah sampai umah. seronok. aku pun memanjakan diri dalam bilik air. hoho. seronok dapat mandi. fresh gile! tadi kan dah seharian kat kolej tercinta. belengas2. ucuk acam dow. ahaha. now, wangi dah. adham.. adham.. mane awak? saya wangi dah nih. hahaha! :D pas mandi trus online. imagine dat how important is my green dell n my p1 wimax in my life. haha!

No comments:

Post a Comment