Tuesday, July 6, 2010

mengomel sorang sorang.

huish. lame plak x menblog kan diri nih. bz la ngan tugas sebagai bibik 2 3 arinih. :) so, arinih selesai keje aku. aku dah kemas umah kaw2. buka langsir basuh pastu pasang balek. mop lantai vacuum kapet. lap itu ini. hoho. mama masak je n nontot tv. kahkahkah. mud mama gile ok 2 3 arinih. yeay! berjaya wat mama happy. :D so now, selain dari nak sambut raye kan, eh lambat agi kot. puasa pun blom. alaa kemas siap2 ar tadek ar penat kan bulan puasa nnti. plus! kak noni dah nak deliver baby. adoii. lagi tambah keje aku weh. after dis, barang2 uma takleh nak beriye sangt. i have to make all the hiasan2 mama yang vogue de vass tu kan, simple je. kene rearrange balek la cite die. :D haha! tu yang kemas umah kaw2. takkan nak biar budak kecik tu nnti duk dalam keadaan umah yg kotor. berabuk. sepah2. haha. we all smua dah biasa umah sepah2. plus bilik tidur! haha. asal katil tu kemas cukup. yg len nak sepah, lantak la. sbb tu ari2 mama pesan, 'abi, kemas bilik tu' berbuih dah mulut mama ha. da sampai tadek buih. hahahahahaha! skang smua dah setel. alhamdulillah. umah da cantek. kemas. no abuk abuk! bilik dah cun. barang2 da tersusun. after dis ape pojek plak? ha! pojek kuih raye. nak bisnes kecik2 je. target market ? hoho. saye ade la 2 3 org target market saye. kite takleyh nak harap sangt. tapi kene usaha. care mudah, anta tester. sementara blum puasa kan. :D if ada rezeki, bz la saya bulan puasa nih. nak jaga hero baru lagi. sal, u can do it. bile lagi nak bz kan diri kan? haha! so hopefully mama support aku la. then, tadi hakim ade cite ade keje kosong. kerani n company secretray. so which one i nak apply ni ek? i think i shud try both la. tak semestinye saya apply satu tu saya dapat kan. keje sementara kan. maklum la nak masuk bank mama kate hold dulu. emm. memandangkan no MARA for dis raya. kene la try jugak. kene keje. cari duet untk raye! nnti smua orang baju baru lawa2 ari raye. saya je buruk. :( tapi baju kurung ade dah. baju nak gi raye umah orang je. eh nak gi raye baju kurung la kan? alaa lame2 tuh, bedal jerk. bukan zaman budak2 nak smua baru. ehehe! sal, awak dah tua. ubah perangai tuh. wasting money sangt la. hoho! kate2 semangat. :D

No comments:

Post a Comment