Tuesday, July 13, 2010

sedeyh

herm. aku cite pasal kete aku suke before dis, am take it wrongly. salah aku ke weh? huwaaaaaaaaa! sedeyh nye. n tadi aku saje je gurau2 ngan die pasal bli kete. tapi aku ckp 'bli kete kelisa ar b' then, die terasa. trus emosi. die kate die susah hidup pun atas parents. same like me la! hidup pun atas parents. aku tadek nak maksud betol2 pon. aku saje je. sebb aku ade nampk kete kelisa tuh die makeup cantek. kale ijau. tak abes ckp agi kat die trus die marah. hemm ape la nasib aku kan? then am ungkit plak pasal kete2 yang aku cite sebelum ni. aku cite pasal aku suke jerk. tadek pun suh die bli. hemm. aku nih bukan jenis materialistik la. aku bukan jenis yang hidup atas kemewahan orang. emm. b, nape u camnih? forgive me sayang. emmmm. :( after dis, better i jangan banyak cakap sebb i takot bile i banyak cakap nnti sure b anggap laen. b, i love you more no matter what!

No comments:

Post a Comment