Thursday, August 19, 2010

interview!? urghhhhhhhhhhh. dem.

Fuhh~ leganyaa rase. maklum la aku nih nervous len macam sket. hahaha. :) so arinih aku dah pun pergi interview keje. mane lagi kat bank rakyat la. memang aku nak sangt keje bank rakyat tuh. asyuk sket! hahaha. laen dah niat aku tuh. haish. ape nak jadi tah. ha! ni nak share la sket. aku gi interview tadi. ingtkan tak ramai. upenye leh tahan ar ramainye. eee bertambah gugup la aku. yela kot2 ade lagi the best dari aku kan. tapi aku rase tadi aku ok kot. cume soklan tentang POLC. POLC ape? ee dah lame kot. mane la kau ingat. siot je. eee mencik mencik. soklan situ aku sangkut sket. sori la pada yang menemu duga aku tuh  sebb dorang kne hint2 kat akuu. hahahaha. tapi tapi risau gak sebb soklan tu nnti markah aku kurang ke atau aku tak dapat keje lansung ke. ee seram sejuk aku fikir. emm. kak eja kate proses temuduga sebulan. so dalam bulan 9, baru diproses smua hasil temuduga ddan pastu baru dapt jawapan. aiyok. pening aku fikir. so starts from now. doa doa doa. Ha tu la manusia bila dah susah camnih dah disaat genting macam nih, baru nak ingat tuhan. hahaha! namepun manusia. :) so, interview tadi da macam borak2. tu yg seronok tu. tapi kat bahagia soalan tu je ade sangkut sket. adoii. cemano ni ek? wisau betol den. sabar la ade la rezeki tu nanti. huhuhuuuuu.~ kawan2, doa doa untuk aku ye.

No comments:

Post a Comment