Monday, August 9, 2010

sob..sobb~

maken hari maken aku rasa ZERO! kenapa ea? maybe aku xde wat appe kot stiap hari. tu yg aku nak perhatian dari am je 24/7. tapi aku tak mntak tu smua sangat. aku nih kalau dah sayang n cinta org, aku sangat sangat kena!!! dengar suara die sebelom tidur n bangun tidur. eh cam ubat kan? hahahah. seriesly aku memang kene macam nih. tatau ar nape. kalau jumpe tu kalau bleh ari ari nak jumpe. gi kedai mamak bli ikan kembung ngan kelapa parut pun nak skali. haha! dahsyat kan? tapi kitorang jauh. so weekend je ngedate. tak jadi masalah jumpe tuh. kene give n take la kan. sebb jimat maa...~ tapi lately nih, am bz je wat mende laen. tatau ar kenapa ngan die. die cam tadek mase dah untuk aku. msg2 pun cam bosan je. maybe perasaan aku je kot? tapi tatau ar. aku rase tersisih. emm. nank nanges pun ade. aku slalu tidur awal skarng. sebb ape, sebb xnak sedih. kalau aku dah tidur, tadek la aku fikir2 lagi kan? aku plak bile dah tanak fikir, memang tanak fikir sungguh, aku bz kan diri aku plak wat mende laen. aku ignore je HP, FB n etc. tapi rindu. hemm. :(

3 comments:

  1. adess..ko nie pon..jgn la smpi cmtue skali...ko rilek la yer...laki nie x suke sgt klu pmpn nak perhatian 24 jam..klu aku,aku suke,klu laki laen aku x tau la..huhu..rilek k...

    ReplyDelete
  2. okay abang. tgah rilek je la nih. tapi tapi aku jenis terus terang. dan aku tak suke simpan2. :D

    ReplyDelete