Friday, August 27, 2010

emmm.. Wanginyeee!!

Today, aku selesai sudah mandikan meow aku. ha. baru la wangi. ehheehhe. wangi dan bersih dan cantek dan comel dan dan dan lain lain. ahahahaha. seronok gile aku tgk dorang dan cantek. mase mandi tadi pun dorang baek je duk diam je. bising2 sket ade la. bunyi sekeliling wat dorang cam panic sket. tapi sebenrnye dorang ilek jerk. tapi tapi bile kau mandikan si itam tuh. eee jahat betol die. die nervous kot. aku tgah keringkan die, die leh bantai berak. banyak plak tu taik die. eee seb baek tak cirit. mencik ar. kene mandi balek. die bukan reti nak jijlat2 montot die pun. eee busok punye kucen. hahaha! 2 kali mandi die... konpem kesejukan kaw2 walaupun mandi air panas kan. di enih semeh je. selesema agik. eee kesian betol. dah siap2 mandi. dah keringkan adan gune hair dryer. sedap je dorang kene hair dryer tu. dah wnagi2, aku anta kat mak dorang. menyusu la dorang. hehehe. pastu aku ajar men kat panas. yela kesian kan kesejukan. ngeeeeeeeeeee. dorang dah pandai tau. bile aku panggil, dorang dtg.! auww. terharu saya. anak saya pandai2. tayah minum anmum pun leh jadi pandai tau. :)

No comments:

Post a Comment