Monday, August 9, 2010

Hari untuk MAMA.

Hari ini aku sangat happy. kenapa ek? sebb ari nih mama pun happy. slalu ade je wat mama badmud tau. tapi ade gak la wat mama mudy tapi aku dah happykan mama. yeay! berjaya kot. ahahahahah. slalu susah seyh nak happy kan mama. maklum mama kan? heheheheheeeeee~ anak polis la katekan. perangai pun dah macam polis. bengis jer! tapi mama cool kan? kan kan? suke suke. lebiu mama. arinih aku bangun2 jer trus khidmat untuk mama. wat itu wat ini. sangat best sebb peluh kaw2. pas kemas2 dapur, hall. aku pun siap2 kan bawang2 ngan bahan2 nak masak. sebb mama nih die suke masak! kaw seyh lauk mama. mane tak sehat sehat n tambah sehat aku kan? hahaha! then aku pun gi usya anak baby tu smua.diorang dah yak ngan shishi. huhuh. biasa la kene la cuci kan. sebb aku ngan mama wat kan sangkar khas. kreatif dow. da cam sangkar ayam jerk. tapi yang penting jimat kan? :D aku bersihkan semua najis2 tuh. aku pun wat la susu. sus Fernleaf ok kucen2 tu minum. dahsyat! then aku dah wangi2 kan tempat dorang tu, aku pun letak la dorang balek kat tempat asal. kasi makan ngan susu. kesian la tak reti jilat sangat dorang tuh. nak kene cari botol so dat aku susukan dorang ngan botol je kan? hehehe. cian dorang.. tapi dah pandai kunyah frieskies tuh. gile arh kan? :) then dah setel ngan meow, aku pun masuk la mengisi pewot yg dah separuh kebuluran. hahah ye la dah peluh kaw2 kan? so mase untuk isi balek lemak2 nih. dah kenyang, aku lepak tgk tv ngan mama. :) chit chat macam2 ngan mama. sonok wohhh arini. dunno why. i love you MAMA.

1 comment:

  1. hehe ,moklong mmg pndai masok!!!
    ^.^
    ps:bibi,tukar la kaler grey tulisan ,susah nak bace :P

    ReplyDelete