Tuesday, August 10, 2010

early okay.

sangat mengejutkan. ari nih aku bangun sangat awal. kol 8.30 pg aku dha bangun. dahsyat kan? hahaha. bukn aku je terkejut. mama pun terkejut. ebal agi la die terkejut. hahaha. aku pun terkejut tgk ebal dah bangun tapi sbenarnye ebal tak tido agi dari smalam sebb die balek meeting smalam die gi manceng. bawak balek 2 ekor siakap. besar punyeeee! hahahaha. gile ar. luck baek ar. save duet tayah beli ikan. :D tapi ikan tu tak siang atuh. dah la besar. hahah. aku pun cam biasa la bangun jerk terus minum air masak (bio-aura). haha. bukan segelas tapi 3 gelas aku minum. tanpa menggosok gigi dan juga membasuh muke. ha! baru fresh maa.. pas 5 minit, jamban terus memanggil. feeling gud~ hahahaha. tak senonoh betol aku nih. so aku pun gi dapo, ha! lagi pening aku. banyak gile pinggan mangkuk kotor. dorang nih terok la. biasa la jantan. ape depa tau? cis. mentang2 aku ade umah. dorng cam raja siot. nih da nak puasa. agi la paras je aku rase. aku dah setel ngan dapo, aku sidai kaen. abes sidai kaen. ha ape lagi. gik. mesti bangla siang ikan kat kolam tu tidur kan? so mama penin nak kene siang ikan aku kene la melwat baby meow aku tuh. gile somel dorang tadi. nampak aku je meow meow. hahaha. pastu aku bersihkan taik2 smua and bagi makan serta bagi dorang susu. dorang tak reti nak jilat2 lagi. so aku pun manually la bagi dorang susu tuh. kenyang jugak la dorang. lepas je dapat susu tuh, trus tidow. hebat kan? harap2 sehat la dorang. sebb somel2 je smua. sayang mereka bangat!!

No comments:

Post a Comment