Tuesday, August 24, 2010

diet diet.

Haish. dah bae ari dah aku pose nih. tapi cam tak susut je. huwaaaaaaaaaaaa~ ari ari keje kuat buat itu ini. tapi.. bile buka makan pun kuat. hahhahaha! aku skarang nih nak beli itu ini product blom ade fulus agi sebb aku x keje agik. hemm. sedeyh kan. so skarang nih aku mengamalkan minum air jintan manis. ha! air nih memang tak sedap. tapi lawas berak n kencing  sangt2. suke gile. sedap je pewot. :) tapi bile nka kecik pun aku tatau la badan ni ha. nak JM5!!! eee cepat cepat la keje. xsabar nak JM5 nih. agipun bln pose nih aku takleyh nak joging. mau pengsan aku kalau aku joging. so lepas bulan pose nih. aku kene istiqamah! yes ISTIQAMAH. kene joging. Hari hari. hemm. tapi dalam nih ade anjing la. aku snagt takut ok. tapi kat taman ade track. joging kat track je pun ok. tapi tapi banyak nyamok plak. eee xkan nak joging sambil bawak ridsect? hahahah! damn. ini bukan ALASAN atau SEBAB la abil!!! chaiyok chaiyok. kuatkan semangat. ya allah, please kuatkan semangat aku untuk terus hidup sihat kurus dan cantek. orang kate, maken cantek maken orang sayang. hahaha!

No comments:

Post a Comment