Thursday, August 12, 2010

wangi pun. :)

Si Baby dan anak anak nye. somel kan? :D
Ha. nih aku nak share sket la ape aku dah wat kat kitten aku. hohoho. aku sangat sayang kot 3 ekor kucen aku nih. dorang berak ngan kencing banyak sangt. busuk dah. aku pun basuh laaaa lantai tuh. pastu kan aku pegang dorang, gile busuk dah badan dorang. eee takleyh blah la busuk2 nih. aku allergic sket busuk2 nih. so aku pun mandikan dorang. mandi koboi jerk. nak kasi ilang busuk2 tuh jerk. ehehehe. pas aku mandikan dorang kan, ee kesiannye dorang. menggigil jerk. pastu menggulupur nak lari. ee cian nyee. aku cepat2 lap dorang. nak gune hair dryer tapi mlasnye aku nak naek atas ambek maklum lah bulan pose nih malas naek turun tangga sangat weh sebb puasa kan. haha. gedik je lebih. padahal memang malas nak naek atas amek sebenarnye. takpe la atleast aku sepantas kilat lap2 3 ekor meow tu skali gus. dahsyat tau aku. leh bayang tak cane laju nye aku? hahaha! akhirnyeee dorang dah kering. comel jerk. aku letak dorang atas meja je. ee duk diam dorang weh. pastu aku ambek la ibu dorang tuh si baby tuh. aku pun letak kat  ekor tuh. si ibu tu pun jilat2 la anak die.eee penat je lap. pastu  si kecik 3 ekor tuh pun aku letak la kat pewot mak die. ha. nyot nyot nyot bunyi dorang menyusu. hehehe. comel je dorang weh. suke gile aku tengok. :D kasih sayang ibu kepada anak sangat terserlah kot. ehehehe. yg xbest nye. lame kot dornag menyusu, lebih kurang sejam lebih. gile ar. lame kan? ha tu la dia. aku kurungkan kitten nih sebb dorang berak ngan shishi merata. tu yg menyampah tuh. :D mengaum kot. tu yg skli dapat menyusu. kaw kaw kot. ish ish. comel comel. je dorang. aku pun tunggu je la dorang menyusu sampai abes. siap berebut2 tek mak die. padahal mak die banyak tek kot. ee pelik betol. tu la haiwan kan. :) here, aku share la gamba dorang tgah menyusu. somel somel. :)

No comments:

Post a Comment