Friday, August 27, 2010

morning folks!

heeeeeeee. :) Hari nih aku rase semakin sehat dan bertenaga berbanding smalam. smalam lemah lutut gile dow. mud pun kejap ade kejap tade. so smalam kesian orang keliling aku sebb aku kan demam than mudy je. bile aku tak ocmfortable ngan smua feelings tu, muke aku jadi ketat je. ckp pun nak tanak. hahaha. sorry la kat semua semalam ea. aku sayang korang bangat seyh, so arinih i sure that mood akus angat okay! Plus am nak mai buka pose kat umah arinih. Ha.. secara rasminye saya bawak balek Bf nih. plus! bf baru. hahahaha. ape reaksi mama babah? adik bradek aku smua ek? hehehehe gile seram..... aku plak ketaq. takpe b, be strong k. :) so arinih macam2 aku nak buat. firstly, kemas umah. sidai baju. sapu op lantai. bersihkan cermin. lap meja. vacuum. sape luar. kemaskini meow2 ku sayang. hehehehe. lepas tuh. aku guleng2 la tggu mama balek. sebb nak gi tesco ngan mama skali arinih. ade nak cari barang. padahal smalam dah gi giant. giant tu baru, tak banyak barang agi. cam bodo je kan? hahahaha. layankan jer. :) so today gonna be a great day to me. and mlm nih cuppy cake elmo saya siap. ha! x sabar nak tgk hasilnye. n x sabar nak makan. jengjengjeng. :)

No comments:

Post a Comment