Thursday, August 12, 2010

emosi

tade sebb kenapa nak emosi kan? bulan baek bulan mulia nih aku happy je setiap ari. eh dah 2 ari ramadhan. alhamdulillah. syukur kepada allah kerana aku tetap sihat untuk berpuasa dibulan ramadhan tahun nih. ee! seronok seyh. sahur n buke same2 ngan family. bergabung tenaga ngan mama masak itu ini. ariniuh ape plak menu ek? tatau agi la. tapi tekak cam nak sup je. :) diet ma.. hahaha. ok aku dah tukar lagu blog nih. kalau korang dengar sure korang pelik asal tetibe aku emosi je kan? actually bukan emosi la, saje je. hahaha. aku suke plak lagu tuh. lagu nih tade kene mengena ngan sesape. aku kan suke karaoke. so aku suke la lagu2 camnih. kalau karaoke lagu camnih kan besh. layan jerk. :D lame seyh tak karaoke. last skali ngan si azhar. hahah! kenangan tu. azhar dah macam artis da aku tengok. tettttttttt! :) enjoy listening ea. xoxo.

No comments:

Post a Comment