Saturday, August 14, 2010

best.

Best nye puasa arinih sebb cuace baek sekali. sejuk je. :) aku arini bangun tadek la awal mane leh tahan la awal sebelom kul 12. hahaha. bangun je terus kemas bilik. gile ar. tak penah2 macam nih. mama balek ngaji je intai aku duk tonggeng2 kemas2. huhu. pas setel kemas2, mak aihh mau taw ar (style kedah sket) habuk gile babisss. pening aku. aku pun terus la mandi2 wangi2. pas wangi2, aku pun bergosipping la ngan mama ku. biasa la ari ari kene gosip. update isu semasa. hahaha. pastu aku kerjakan kucen aku. eee somel somel. geram aku tgok dorang.. pandai da dorang weh sebb tadi aku lepas dorang untuk menyusu ngan ibu dorang, dorang dtg kat aku dulu. men2 kat kaki aku. ee geram geram. :) pas setel sme aku pun kemana agik. ke dapo ar. ehehe. sidai2 baju sme. pastu siap2 barang nak masak. bermula la kerjaya aku sebagai bibik. sekian. kekekeke!

No comments:

Post a Comment