Thursday, August 5, 2010

impian.

saya nak sangat dia. memang impian saya nak kahwen ngan die. tapi ade jodoh ke? jodoh pertemuan ajal maut smua kat tangan tuhan. tapi kite sebagai manusia. kite kene usaha kan? usaha tangga kejayaan. tuhan sentiasa mendengar doa dan rintihan hambanya. tuhan itu maha adil dan maha segala gala. jadi, aku berAZAM. aku akan jadi yang terbaek untuk ko! aku nak buat yang terbaik untuk diri aku. plus! aku nak buat terbaek untuk family aku. eventhoe sumtimes aku sangat sucks! tapi aku rase, aku leh jadi lebih baek. hehehe. orang kate jangan nak berangan sangat, but, if tak berangan. cane usaha tu nak jadi lebih kan? hahahah! well, dengar nih adham.
i want to be with u. i want to marry you. i want to have ur kids. i want you! only you. haha! tapi nih smua keinginan aku skarang. sampai bile relationship nih kite tatau kan? hemm. tapi aku sebagai manusia, tuhan sentiasa jadi tempat aku berdoa. 'dear allah, i pray to u. satukanlah kami sehingga ke akhir hayat kami.panjangkan jodoh kami ya allah.' :)

No comments:

Post a Comment