Tuesday, August 10, 2010

regret

Dengan rase sangt tak best. First Terawih, saya tak pegi. can u imagine how sad it is? hemm. its ok. esok dan seterusnye ade lagi kan. hey hey bukan sebb aku period k! sebbnye aku penat like hell. sebb aku kerjakan miaw miaw lagi. pastu aku kemas umah agi. wat itu ini. arinih kan kire keje yang aku wat sama penat ngan keja mama buat. kitorang berpecah arinih maklum la kalau due2 wat keje same, lambat la siap kan? so banyak da perubahan rumah kami. lai lai. sape mau join? hahaha. dengan nak sambut ramadhan lagi. huish. sangat seronok la. excite dsebenarnye tapi wat ilek je (cam mama slalu kate). auwww! i love u la mama. ok suddenly mlm nih tadek cite best plak dah. layan lagenda budak setan kat prima tadi, tapi cam slow n boring. tggu la minggu depan nye episod plak kan. mane tau interesting. haha. aku bosan ar weh. nak tido awal lagi. so cane nk buat nih? aku pun online jerk. sambil2 msg ngan.... hahaha. kowang tau lah sape kan. maklum la aku nih skarang dah jadi seorang yang setia. HA!? jangan sangke air terjun tadek tenang nye. hahaha. ape da aku merepek. opss! lebih2 plak. sure korang muak kan asyik kesah am je. tapi blog aku, so kesah ha? hahaha. then now aku kat sini kat blog nih. membloging kan diri aku sendiri. hahaha. sambil bosan2 tu, express feeling kat sinih. sebb aku nih x ske simpan dalam, even typing je, aku akan ttp express feeling aku. :D i think dats y la wujudnye blog kan? hemm. so esok dah sahur. kene bangun awal pagi. aku rase tyme sahur tuh adalah tyme baru nak tido aku. mlm nih aku tatau la tido ke x. huhu. tapi kene train diri aku nih tido awal bangun sahur awal. mane tau sok luse keje kan? hahaha. berangan je lebih. keje? bosan ar cite pasal keje. by end of dis year aku x dpt keje, aku rase degree la menanti. hohoho.

No comments:

Post a Comment