Friday, August 27, 2010

Tak Best Lansung

Dalam keseronokan, ade jugak yang tak best kan? ha! nak share la sebenarnye. bukan share mane pun. aku cume nak luahkan perasaan aku je.  hemmm. macam2 jadi sepanjang ramadhan ni. gado ngan am tayah cite la. leh dikatekan tiap tiap ari gado. macam2 masalah dtg tibe2 singgah. auwww. :) plus! kak ipar aku plak cam raja kat umah nih. emmm, x menolong lansung. xkan alasan mengandung kot? dulu along mengandung pun ok je. even die nye perut lagi besar kot dari ko. pastu wat keje sket nak mengeluh. len kali tayah buat. ni tak, kalau angkat baju tu, angkat baju die je. segala hal hal rumah nih tak pnah nak tolong kemas ke ape ke. shit. menyampah gile. seb bek orang luar ar. kalau adik bradik aku camnih. memang aku maki kan muke die. biar die ade akal sket. die pun kalau balek kampung die, mak die je buat smua. ha! patut nyue orang kampung la sangat sangat sinonim ngan keje keje dapo nih kan. tapi die x. hahahah! die sangat special. raja beb. seronok tgk die. :) nak makan ape order je. shit. benci benci. sumpah dah naek benci ngan die. hahahaha. tapi lek je la. aku x tunjuk aku tak ske. aku wat tatau je. lagipun skang nih memang aku sangt mudy. penat wat itu ini. tadek sape tolong OKAY. so korang yang tak wat pape nih, just shadap fucker. ni tak, ade je mende nak komplen. menci aku. ngeeeeeeeeeeeee. stop there. then, aku plak sampai arinih masih tak keje. emm.. blom ade rezeki lagi kot. tapi tapi sangt xbesh. sebb tade pocket money. tadek ape yg aku leh wat selain dari duk umah jerk. heeeee. kire ok la kan aku duk umah je. myvi tu aku peram je die kat umah. hahaha. lagipun aku duk umh snang jugak sebb ade orang tolong mama. kalo tak, memang tadek sape la tolong mama. even mama pngsan kat dapo pon takkan ade orang tau. ha! betapa tak berguna nyee korang. hahahaha. hemmm. am plak slalu ajak kuar. aku nih suet tadek. takkan nak gune duet die smue? die dah la belaja agik. die patut nye save duet die. sebb die duk uma sewa. makan minum die agik. heem. kesian die.. dekat sebulan tak jumpe. cane tuh? korang kalau ngan gf / bf, kalau tak jumpe sehari dah sawan kan? hahahaha. so, bile lame tak jumpe plus jauh! memang seronok sebb leh rindu rindu. kalau dekat, sure ari ari nak jumpe and tak sempat pun rase rindu nak dtg. hahaha. rindu sampai leh gado2. baru syok. baru la relationship tu fun. ngeeeeeeeeeeee. nak dekat raye plak tuh. hemm. ape yang kitorang plan untuk raye ni ea? hemmm. zero. tade plan pape sebb aku tade duet. hahaha. so raye nih duk umah sudah. sekian.

No comments:

Post a Comment