Tuesday, August 17, 2010

a 'CALL'

hey all. nak share sumthing. suddenly dapat jugak aku onlinekan diri. setelah sekian lame abg aku mempokerkan diri die setiap hari nonstop! :) so, today around 3 o'clock sumthing, i got a call from unknown number. so i just pick it up. u know what? its from Bank Rakyat. hahaha. finnally!!! they call me and asking me to come forward to Bank for interview session dis thursday! fuck fuck. i didnt plan and study anymore about Bank Rakyat eventhough i dah praktikal kat sane 3 bulan lebih, tapi lupe kot. dah bape lame plak aku cuti kan? hahahgahah! gile btol. so tibe2 aku pun cuak la tadi kan! hemm. mama kate, lek je. study je pasal bank. tayah hafal sangt pun takpe. atleast u knoe. :) and maybe i hav to polish my english la. duh! bodh la aku nih. tu la memerap lame sangt kat rumah. jadi benak pale otak nih. hohoh. :) so aku harap sangat dis 'call' will change my whole life soon. amiin. nih aku ade la mase sket mengupdate blog aku nih sebb aku baru je setel cari bahan2. erghh banyak ok nak study. ee pening pening. alaa tapi ilek aje kan? heheheh nak sedapkan hati je. so sayang sayang ku di luar sane, doakan aku k untuk interview nih. if ade rezeki aku kat situ nnti, aku blanje korang!! konpem aku blanja western sahaja!! sebb aku sangt lame tak layan western nih. :) and mama, saya akan belanja mama tiap2 bulan k. aum aum. doa doa lah untuk saya ye.

No comments:

Post a Comment