Friday, August 20, 2010

some people.

Hemm. some peeps said cinta nih bosan. some peeps said, kalau tade cinta kosong je rase hidup. erk? and aku plak kate, ade atau tade same jerk. bile ade, bahagia la. kalau tadek, same je. tetap bahagia bezanya bahagia ngan keluarga. yang penting friendship ngan kawan2 takleyh terputus k. aku agak lame jugak la menyingle ni. so bile datang nye die, so far ok la. xde masalah n life aku more more cheerful. hahaha. lebih ada orang sayang. ade orang lebih 'care' pasal ko. hahahaha. seronok la. tapi kenapa tibe2 cite pasal nih? saje je nak wat hot issues. tapi tapi skarang nih, aku jadi lebih matang dan lebih berfikiran secara rasional. pisang tidak akan berbuah 2 kali. jengjengjeng. and man ape cite ek? aku pun tatau ar. hidup ke mati ke dia. lantak pi la. malas fikir. dulu die buat aku cam tunggul kayu, now die plak rase cemana perasaan bile kite mengharap kat orang yg kite sayang suddenly orang tu hilang. Ha! baru ade akal. hahahahahaha. jahatnye aku nih. tapi what u giv u get back. :)

No comments:

Post a Comment