Friday, August 27, 2010

sangat lama.


pejam celik pejam celik. aku ngan am dah masuk 2 bulan. 2 bulan officially in love la. hahahaha! am klaka je kan? emmm. tapi tapi sangat lame dah tak jumpe am nih. last jumpe mase ceeta tuwun sinih. ee lame dah ha. dekat sebulan gak tak jumpe nih. cane la perasaan am kan tk jumpe aku? am tu dah la kuat sangt rindu die tahap dewa. hahahaha. aku plak? ha! sape tak rindu kan? tapi nak wat cane. aku nih penganggur. so duet tarak. tarak la ngedate. takkan smua nye nak gune duet am. agak2 ar. aku bukan camtuh lah. kalau skandel2 leh ar nak kikis2. tapi die nih love aku maaa.. sayang bangat nih sama budak hidung besar nih. auww! :) arini, kalau tadek arah melintang am mai buka pose kat umah. wahh meletopnye! auwww. :) kalau jadi, memang arinih kami akan lepas rindu kaw2. at same time, aku nak introduce die ngan family aku la. sebb aku series ngan die. die kate die pun series ngan aku. aku tak brani nak admit suke suke yang die 100% in love ngan aku. yela aku bukan nye tuhan yang tau segala isi hati die kan. ngeee! tapi i know b, u love me very much kan? kan? ngeeeeeeeeeee~

No comments:

Post a Comment