Saturday, August 7, 2010

fresh!

lepas je aku emosi2 smalam, sampai aku tak sedar aku da tertido. huhu. kesian kan? ok la tu pun dah lewat kot dah dekat kol 7pg tadi baru aku dapat tido. hemm. kesian am, aku nih suke wat die saket hati. b, bb xde niat pun. im sorry. btw, i knoe u forgive me. thanks sayangs. so, bangun2 je dah tgahari eh bukan tgahari la dah dekat zohor. gile ar. nak jadi pe anak dara nih tido lame2? hahaha! bangun je cari hp. ape lagi call cinta la. kejutkan die. sebb we all ni same jerk. selagi die tak balek semban, selagi tu die tido lebih kurang cam aku jerk. kecuali die ade kelas, awal la die bangun. haha. kekadang pun kelas dalam mimpi kan. huhuhu. biasa la student. :) so dah kejut die. aku pun bangun tgk cuaca kat luar. hoho! sangat seronok. hujan beb! eee gile sejuk. best best i like! yang klaka nye mud memang best ar arinih. so aku pun terus mandi. hahaha! tekojut mama tgk aku turun2 dah siap2 wangi. :D mama ingt aku nak kuar. tapi tak lah memang mud nak trus mandi. :) aku pun trus lepak dapo. eh eh aku bawak tuwun lappy sebb boboy dtg die nak gune. then aku lepak dapo ngan mama. lek2 jap ambek mud nak makan. mama masak ayam goreng tepung. terbaek! aku pun tggu mama siap siang siakap yang gabak besarnye tuh yang ibal bawak balek die gi manceng smalam. then we all makan sesame. eemmmm. syok nye dapat chot chet chot chet ngan mama. :) dah kenyang pun ha. cm biasa la bile dah kenyang. turn aku pulak mengemas smua yang tak berkemas. aku pun basuh2 pinggan smua. sapu mop lantai. lap2 ape yang patut. fuhhh~ lega. semua dah setel. aku pun layan kuaci! ngan mama. suddenly teringat arwah wan. :( dear wan, if u can hear me. i wanna tell you dat i miss you so much grandma! really do. hemmm. lepas dah abes kuaci aku layan tu aku pun ape lagi. berlabuh la kat lappy nih ha. hahahah! cam biasa la. sampai mama pun kate, eh tukar parking dah? hahaha. and now, aku kat sinih dan onnline saje keje aku. facebook'g and blog'g. heheheh. so mud today, so frsh! fresh on saturday! huhuhuuuu.

No comments:

Post a Comment