Wednesday, August 4, 2010

missing u already MASHITOH.

ceetah. or sebenarnye i called her B. its not only for my bimbo adham, but it is for her too. haha. dat nite kite hangout together with am, aku panggil B, due due saut. haha. klaka jerk. weh! aku rindu ang la plak. la nih dah nak puasa. adoii. rindu zaman kite pose dulu2 kan.? :) everythings share together. cant forget all that fucking memories. erghhhhhhhhhhh! but now, dat memories ar killing my brain. when i cant stop thinking about it, am stars miss all of u all day. :(( kesian aku kan? tapi bile ang turun sini arituh. sangat seronok weh. ronggeng sane sinih. makan same. mandi same. tido same. online same2. makeup same2. maen same2. ngurat2 same2. opss! hahaha. cume bf je tak same. aku ade am, ang tadek sape2. tapi ang banyak stock! aku tade stock dah. bermula lah perjalanan hidup aku menjadi seorang yang setia. :) jengjengjeng. am bace nih sure die kembang je, da la hidung kembang dah. bertambah tambah kembang. :) ahaha. adham, dun get mad ok. :) B! ang dah balek kota tinggi. tade teman dah aku kat bilik nih. nak gosipping. nak buang mase same2. eemmm. xde orang dah nak jadi model aku untuk snap pic sane sinih. miss u badly la b. dun asking me y because surely u knoe! haha because, u r my BESTIE ever! love you MASHITOH. :)

P/S: about azhar, he really love you. :) giv him a chance to win ur heart.

No comments:

Post a Comment