Saturday, August 7, 2010

fuhh~

hoho! penat nye.. saket mate aku. dah la mate aku sangat silau. erghhhhhhhhhhhh~ montot pun saket dah ni ha duduk ngadap lappy je dari tadi. :D biasa la name pun penganggur, aku pun menghabiskan mase aku arinih dengan mengisi semua borang borang pekerjaan. macam2 company aku isi. harap2 ade la rezeki aku kat mane2 kan. ikhtiar tetap akan ku ikhtiar. :D bank rakyat pe cer? ha! biasa la sebb dornag kenal mama, so dorang hold dulu sebb nak letak aku keje kat cawangan yang dekat ngan mama. aiyok. susah susah. silap2 aku mintak kerani je kang. yela kan dah susah sangt nak dapt pegawai. kerani pun masyuk per! bukan sebb nak masyuk sangt pun. sebb nak keje. nak ade gaji sendiri. atleast leh tolong mama ape yang patut. :D murni nye niat aku arinih. hahahaha!

No comments:

Post a Comment